Wikipedia

Resultados de la búsqueda

miércoles, 18 de octubre de 2017

Animació lectora

Teatre d'ombres.


Joan Pla.

Encara que no vaig poder veure el teatre d'ombres com a públic (perquè van tindre un problema de llums i vaig ajudar amb llanternes des de la zona de teatre), vaig veure que el teatre estava molt ben preparat, tenien molt bona actitud encara que prou nerviosos, es van estudiar els diàlegs molt bé i van emprar molta força a l'hora d'escenificar-ho.

D'acord amb el material recollit: tenien molt material per a les ombres i bona preparació. Com que no vaig prestar atenció des del lloc del públic, no vaig poder veure com va eixir la proposta, però amb la utilització de veus com la dels caragols i intentar fer dibuixos d'ombres em va paréixer atractiu per a un públic infantil.

Quant al que fa al llenguatge, van emprar un llenguatge estandarditzat, no van utilitzar un llenguatge col·loquial i va ser perfectament clar i comprensiu, potser van cometre algunes petites errades causats pels nervis, però va ser entretingut i un recurs nou per a nosaltres.

Tota la informació que van emprar en el teatre està en el següent tríptic:







No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opinió de la assignatura

Hola per última vegada! En aquesta última entrada volia donar la meua valoració general de l'assignatura, descrivint algunes de les a...